Współpraca

Identyfikacja wizualna dla psycholożki

Początek tej współpracy zaczął się od przygotowania pełnej identyfikacji wizualnej dla marki Pani Sylwii – to był piękny proces głębokich pytań i szukania inspiracji, po to aby ostatecznie ubrać markę w idealnie pasujący strój.

Początkiem było logo i paleta kolorystyczna

 

Logo powstało na wzór podpisu Pani Sylwii. Dodatkowo zostało dostosowane kolorystycznie do marki. Kilka propozycji kolorystycznych dla logo, daje więcej możliwości przy późniejszym tworzeniu grafik do mediów społecznościowych.

Natomiast sama paleta kolorystyczna powstała po analizie briefu, który Klientka wypełniła i po utworzeniu tablicy inspiracji. Powstała subtelna, kobieca, dająca dużo możliwości graficznych paleta.

Przy pełnej identyfikacji wizualnej zaprojektowałam również ikonki w kolorze marki, szablony pod grafiki na social media i okładkę razem z tłem na kanał w YouTube.

Okładka do ebook’a

Okładka została zaprojektowana tak, aby symboliką nawiązywała do treści ebook’a. Osoba, która przeczyta całość będzie dokładnie wiedziała co oznacza klucz, kamienie, biała flaga czy “w kwadracie”. 😉

Materiały do szkolenia online

Opracowanie graficzne całego szkolenia jako pdf-y, zarówno do druku, jak i klikalne pliki do internetu.

Wszystko przy zachowaniu spójności z całością marki, przy użyciu kolorów i ikonek marki.

Na czym polega dobrze zaprojektowana identyfikacja wizualna dla marki?

Współpraca nad projektem tego rodzaju to podróż. Podczas tej podróży szukasz odpowiedzi w sobie. Najpierw piszesz używając logicznej półkuli mózgu (wypełniasz brief), a potem podróżujesz przez krainę obrazów (tworzysz tablicę inspiracji). Wybierasz to, co czuje Twoje Serce, Twoja Dusza. Marka powinna odzwierciedlać Ciebie. Powinna łączyć logikę z sercem. Finalnie docierasz do (identyfikacji wizualnej) marki, która jest ubrana w Twój styl i przyciąga Twoich klientów idealnych. Tobie pozostaje działanie, gdzie jesteś dumna z każdego swojego kroku.

Wyślij wiadomość

jeśli czujesz, że mogę Ci pomóc w rozwoju Twojej marki. Poszukamy najbliższego terminu, żeby porozmawiać.

Zgoda RODO

1 + 13 =