Branding checklist czyli co jest ważne przy budowaniu kobiecego biznesu

by | Feb 13, 2024 | Identyfikacja wizualna, Marka osobista

Kiedy zaczynamy budować markę osobistą potrzebujemy zadać sobie kilka kluczowych pytań. Na podstawie odpowiedzi będziemy mogły zbudować fundamenty marki, aby dalej móc ją świadomie kreować. Gotowa na pracę? Jeżeli masz już kartkę i długopis możemy iść dalej 😉

1.

ZDEFINIUJ SWOJĄ MARKĘ

Jakie są wartości i przekonania Twojej marki? Od jakiej strony będziesz przemawiać do swoich potencjalnych Klientów? Co będzie Cię prowadziło? Czy będzie to profesjonalizm, estetyzm, ekologiczne podeście czy jeszcze coś innego? Jest duży wybór. Potem podpowiem Ci gdzie można znaleźć listę wartości.

2.

ZDEFINIUJ SWOJE MOCNE STRONY

Znajdź swoje mocne “dlaczego” ludzie powinni inwestować w Twoje produkty lub usługi. Dlaczego powinni wybierać Ciebie, a nie konkurencję?

3.

POZNAJ SWOJĄ GRUPĘ DOCELOWĄ

Tutaj potrzebujesz zadać sobie dwa ważne pytania: Do kogo chcesz dotrzeć ze swoją firmą lub usługami? Jak i gdzie można dotrzeć do Twojej grupy docelowej?

4.

STWÓRZ HISTORIĘ SWOJEJ MARKI

Jak definiujesz to co robisz i dlaczego to robisz? Jaka jest historia Twojej firmy? Dlaczego zaczęłaś? Skąd Twój wybór wypływa?

Jeżeli potrzebujesz głębiej popracować nad swoją marką i odpowiedzieć sobie na więcej pytań, aby zbudować porządne fundamenty biznesu to mam dla Ciebie workbooka, który Ci w tym pomoże.

W workbooku znajdziesz również listę wartości marki 😉

5.

ZNAJDŹ SWÓJ GŁOS

Jakiego tonu używasz, aby nawiązać kontakt z publicznością? Jakiego używaz języka? W której osobie mówisz?

6.

ZAPROJEKTUJ SWÓJ WYGLĄD

Jak reprezentujesz siebie wizualnie? Czy Twoja estetyka przekazuje Twoją historię i wartości? Co mówi o Tobie twoja paleta kolorów? Jakie masz zdjęcia? Jakich czcionek używasz?

7.

BĄDŹ KONSEKWENTNY

Czy Twoja marka jest spójna na wszystkich platformach? Czy konsekwentnie używasz cały czas tego samego stylu i tych samych kolorów?

Jeżeli potrzebujesz głębiej popracować nad swoją marką i odpowiedzieć sobie na więcej pytań, aby zbudować porządne fundamenty biznesu to mam dla Ciebie workbooka, który Ci w tym pomoże.

W workbooku znajdziesz również listę wartości marki 😉

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

i pobierz bezpłatnie mini ebook, który pokaże Ci jak estetycznie pod względem koloru, może wyglądać marka kobieca.

Archetyp Bohaterki

Archetypy to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G.Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej.   Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są...

Co możesz robić jako Graficzka..

Oczywiście należałoby zacząć odpowiedź na to pytanie od: "to zależy.." A od czego zależy? Od tego co lubisz robić, co potrafisz zrobić i jakie masz talenty. Uważam, że te trzy azymuty są konieczne, żeby iść dalej i obrać strategię działania marki, czyli Twojego...

Podsumowanie roku 2023

to był cudowny rokchociaż nie mogę powiedzieć że był łatwy..I chociaż dużo przyniósł, dużo zmienił, to jestem za niego wdzięczna i czuję, że teraz jestem w dobrym miejscu. Czuję się szczęśliwa i mam przestrzeń na więcej.. ;)Najtrudniejsza sytuacja..tego roku była...