Archetyp Czarodziejki

by | Oct 8, 2023 | Archetyp marki, Archetypy marki, Marka osobista

Archetypy to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G.Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej.

Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są dla nas ważne, jaki świat tworzymy. To właśnie na tej podstawie powinniśmy budować naszą własną markę.

Biorąc to wszystko pod uwagę przeprowadzę Cię przez 12 archetypów, tak abyś mogła w nich odnaleźć siebie i swoją markę.

Archetyp Czarodziejki

Archetyp Czarodziejki

Czarodziejka to archetyp, w którym dzieje się magia.. nie musisz jej rozumieć, ważne, że się zmaterializuje. Jest to archetyp, który inspiruje do spełniania marzeń, do patrzenia głębiej w siebie, ale też zachęca do nowego. Słowa kluczowe to transformacja. Klienci marki, która działa w archetypie czarodziejki nie potrzebują wiedzieć, ani rozumieć procesu zmiany, oni są zawsze zadziwieni rezultatem tego, co ostatecznie się wydarza. Metamorfoza.

SPRAWDŹ CZY ODNAJDUJESZ W SOBIE ARCHETYP CZARODZIEJKI:

  • Uwielbiam magię;
  • Moim głównym celem jest spełnianie marzeń;
  • Uważam, że należy szukać nowej perspektywy;
  • Świat powinien być miejscem, gdzie wszystko jest możliwe;
  • Chciałabym być Twoją prawdziwą inspiracją;
  • Najważniejsza jest zmiana;
  • Zawsze patrzę na to w zupełnie inny sposób;
  • Przerażają mnie niezamierzone konsekwencje;
  • Życie polega na zrozumieniu praw Wszechświata;
  • Moim celem jest opracować wizję i nią żyć;
  • Wiem, że wszystko jest możliwe;
  • Widzę więcej.

WYRAŻENIA, KTÓRE OKREŚLAJĄ ARCHETYP CZARODZIEJKI:

1. Spełniam marzenia.

2. Urzeczywistniam.

3. Inspiruję.

4. Wyprzedzam wszystkich.

5. Zmieniam i tworzę.

6. Wszystko jest możliwe.

7. Znam innowacyjne rozwiązania.

Libba Bray,  Studnia wieczności

(…) one wierzą, a wiara wszystko zmienia. Mamy prawo marzyć i to przypuszczam, jest największą siłą magii i przekonanie, że możemy zrywać możliwości, jak dojrzałe owoce z drzewa  (…)

CO CIĘ CHARAKTERYZUJE:

1. Wiara w magię.

2. Aura tajemniczości.

3. Dążenie do spełniania marzeń, realizowania celów i inspirowania innych.

4. Chęć doświadczania świata niewidzialnego.

Przykłady firm w archetypie czarodziejki:

Disney, Intel, Mr. Clean, DreamWorks, Maybelline, Tesla

IDENTYFIKACJA WIZUALNA DLA ARCHETYPU CZARODZIEJKI:

^

tAJEMNICZOŚĆ

który podkreśli energię marki.

^

LOGO JAKO PROSTY ZNAK LUB SŁOWO

najczęściej minimalistyczne i proste.

^

PALETA

kolory zależą od tego jak budujesz markę. Bo może to być fiolet z głęboką zielenią, które podkreślą tajemniczość marki, a może to być paleta optymistyczna i pastelowa, która podkreśli możliwość spełniania marzeń.

^

ZDJĘCIA

wyrażają tajemniczość, świat niewidzialny, albo możliwości “latania” i sięgania po więcej. Przeanalizuj zdjęcia w tego posta 😉

Po więcej inspiracji zapraszam Cię na tablicę Pinterest, która jest dedykowana dla tego Archetypu: TABLICA

TALENT MARKI CZARODZIEJKI:

1. Zmiana chaosu w cud.

2. Dążenie do własnej doskonałości.

3. Wyjątkowa wyobraźnia.

 

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

i pobierz bezpłatnie mini ebook, który pokaże Ci jak estetycznie pod względem koloru, może wyglądać marka kobieca.

Archetyp Bohaterki

Archetypy to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G.Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej.   Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są...

Branding checklist czyli co jest ważne przy budowaniu kobiecego biznesu

Kiedy zaczynamy budować markę osobistą potrzebujemy zadać sobie kilka kluczowych pytań. Na podstawie odpowiedzi będziemy mogły zbudować fundamenty marki, aby dalej móc ją świadomie kreować. Gotowa na pracę? Jeżeli masz już kartkę i długopis możemy iść dalej ;)1....

Co możesz robić jako Graficzka..

Oczywiście należałoby zacząć odpowiedź na to pytanie od: "to zależy.." A od czego zależy? Od tego co lubisz robić, co potrafisz zrobić i jakie masz talenty. Uważam, że te trzy azymuty są konieczne, żeby iść dalej i obrać strategię działania marki, czyli Twojego...