Archetyp Bohaterki

by | Mar 28, 2024 | Archetyp marki, Archetypy marki

Archetypy to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G.Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej.

 

Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są dla nas ważne, jaki świat tworzymy. To właśnie na tej podstawie powinniśmy budować naszą własną markę.

 

Biorąc to wszystko pod uwagę przeprowadzę Cię przez 12 archetypów, tak abyś mogła w nich odnaleźć siebie i swoją markę.

Archetyp Bohaterki

Jest to archetyp dla którego najważniejszy jest konkret, siła i moc, którą posiada i którą może zarazić innych. Inspiruje do działania i do wprowadzania ważnych zmian w swoim życiu i życiu społeczeństwa. Archetyp, który mówi do Ciebie bezpośrednio.

SPRAWDŹ CZY ODNAJDUJESZ W SOBIE ARCHETYP BOCHATERKI:

  • Uwielbiam inspirować innych;
  • Moim głównym celem jest zmiana i pozostawienie po sobie śladu;
  • Uważam, że warto mieć cel, który będzie prawdziwym wyzwaniem;
  • Jeśli osiągniesz w czymś mistrzostwo, może to zmienić świat;
  • Chciałabym, żeby inni widzieli w sobie odwagę i rozwijali swoją kompetencję;
  • Najważniejszy jest konkret;
  • Jestem silna,
  • Warto mieć wrogów, którzy nas motywują;
  • Najgorszą cechą jest bycie słabym;
  • Uwielbiam czuć odwagę do podejmowania nowych decyzji;
  • Czasami widzę wszystko w odcieniach bieli i czerni;
  • Moją wartością jest bycie wspaniałomyślną.

WYRAŻENIA, KTÓRE OKREŚLAJĄ ARCHETYP BOHATERKI:

1. Musisz być odważna.

2. Inwestuj w swoje mistrzostwo.

3. Stawiaj na konkret.

4. Skupiaj się na umiejętnościach.

5. Nie bój się głośno mówić co myślisz.

6. Twój dar to kompetencja.

7. Działaj odważnie.

unknown

Zawsze możesz na mnie liczyć!

CO CIĘ CHARAKTERYZUJE:

1. Odwaga działania.

2. Chęć inspiracji innych.

3.Prowadzenie ludzi do wyznaczania sobie własnych celów i wyzwań.

4. Dążenie do mistrzostwa.

Przykłady firm w archetypie bohaterki:

Snickers, Duracell, Nike, FedEx

IDENTYFIKACJA WIZUALNA DLA ARCHETYPU BOHATERKI:

^

KONKRETNY JĘZYK

“bez lania wody”, słowa, które mają moc

^

LOGO

jako napis z tzw. “pazurem”, świetnym przykładem jest Nike.

^

PALETA

konkretne kolory, tj. czarny, biały, czerwony. Albo inna kombinacja mocnych kolorów. Słabo sprawdzą się tu pastele.

^

ZDJĘCIA

wyrażające odwagę działania, przekraczania swoich granic, pokazujące pewność siebie i moc.

Po więcej zdjęć i inspiracji zapraszam na Pinterest, gdzie została utworzona dedykowana tablica dla tego Archetypu: TABLICA

TALENTY DLA MARKI W ARCHETYPIE BOHATERKI:

1. Charyzma.

2. Determinacja.

3. Odwaga.

4. Przywództwo.

 

ZAPISZ SIĘ NA NEWSLETTER

i pobierz bezpłatnie mini ebook, który pokaże Ci jak estetycznie pod względem koloru, może wyglądać marka kobieca.

Jak sprzedałam mieszkanie w Warszawie i kupiłam dom na wsi.

- Ten dom się zawali! Przecież widać jak elewacja zjeżdza po skosie, po dwóch stronach! - powiedział majster. Załamałam się. Mieliśmy go kupić. Był dla nas zarezerwowany. Piękny, duży dom. Wykończony w marmurze, z kominkiem w salonie. - Ale jak to się zawali? -...

Archetyp Błazna

Archetypy to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G.Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej. Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są dla nas...

Branding checklist czyli co jest ważne przy budowaniu kobiecego biznesu

Kiedy zaczynamy budować markę osobistą potrzebujemy zadać sobie kilka kluczowych pytań. Na podstawie odpowiedzi będziemy mogły zbudować fundamenty marki, aby dalej móc ją świadomie kreować. Gotowa na pracę? Jeżeli masz już kartkę i długopis możemy iść dalej ;)1....