Jakie są wartości Twojej Marki?

Zastanawiałaś się kiedyś jakie są Twoje wartości? Ale nie te fundamentalne, tylko te, które określają Twoją markę. Chociaż, jeżeli prowadzisz swoją markę autentycznie, to będą się one przynajmniej w części pokrywać 😉

identyfikacja wizualna

No dobrze, pisałam już o misji i wizji marki, pisałam o archetypach (chociaż mam w planach wrócić do tego tematu ;)), pisałam też o czterech porach roku odnośnie określania marki. Teraz przyszła pora na wartości Twojej marki.

Zastanawiasz się po co określać i podkreślać kolejną rzecz w firmie, zamiast płynąć z flow i nie myśleć o takich rzeczach?

No dobrze, to skoro zadajesz sobie takie pytanie, zastanów się jeszcze, czym kierują się ludzie w obecnych czasach dokonując wyborów zakupowych.

Czy liczy się jakość produktów lub usług? Tak. Ale stała się ona łatwo dostępna i z czasem każdy może osiągnąć jakość.

Czy liczy się dostępność produktów i usług? Tak, ale ona w dobie „wszystko mam na wyciągnięcie ręki” jest raczej śmiesznym wyróżnikiem marki.

Czy liczy się poczucie stylu, sympatia do marki i przywiązanie? tak, tak, tak, ale nie tylko…

Ludzie obecnie szukają punktów wspólnych. Przyciąga nas to, co w jakiejś mierze jest do nas podobne lub co nas inspiruje, żeby być lepszą wersją siebie. A co za tym stoi? Właśnie wartości! To wartości określają nasz fundament i kierunek naszych działań. To one pokazują czy kierujemy się sercem czy rozumem. A może jednym i drugim? 😉

Dlatego gorąco Cię namawiam do zorganizowania dla siebie chwili czasu, zrobienia sobie dobrej kawy lub pysznej herbaty i z ołówkiem w ręku wypisania wartości Twojej marki. Czym się kierujesz? Co Cię motywuje i nakręca do działania?Jaki kodeks podświadomie przekazuje Twoja firma? Do jakich ludzi chcesz trafić?

To wszystko jest oparte na wartościach. Warto zdawać sobie z nich sprawę.

Żeby było Ci trochę łatwiej, pokażę Ci jakie wartości ma moja marka. 😉

  1. Artystyczna estetyka projektów, która trafi w serca odbiorców.
  2. Wzajemny szacunek.
  3. Terminowość projektów, który wynika z wysokiego poczucia odpowiedzialności.
  4. Wsparcie kobiecego świata biznesu.
  5. Uczciwość biznesu, czyli współpracuje z osobami, które nie niszczą planety i świata wokół siebie.
Teraz Twoja kolej 😉 Weź kartkę, ołówek i wypisz wartości Twojej marki. Powodzenia!

You May Also Like

Leave a Reply