Archetyp Opiekunki w marce osobistej.

Archetyp to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G. Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej.

Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są dla nas ważne, jaki świat tworzymy. To właśnie na tej postawie powinniśmy budować naszą markę osobistą.

Biorąc to wszystko pod uwagę przeprowadzę Cię przez 12 archetypów, tak abyś mogła w nich odnaleźć samą siebie i swoją markę.

Archetyp OPIEKUNKI

MARKA OSOBISTA

Jest to archetyp, który można porównać do czułej, pełnej troski matki, która otacza opieką swoje dzieci. Opiekunka jest pełna empatii, współczucia, chęci niesienia pomocy innym.

Celem Opiekunki jest stworzenie lepszego świata.

Jej główne zalety to bezinteresowność, hojność, spokój w stresujących sytuacjach i troskliwość.

Ten archetyp ma mocno rozwiniętą intuicję.

Sprawdź czy odnajdujesz w sobie Archetyp Opiekunki:

  1. Ludzie przy mnie wzrastają emocjonalnie i mentalnie.
  2. Nie lubię krytyki i oceniania.
  3. Nie potrafię odmawiać, kiedy ktoś prosi mnie o pomoc.
  4. Mój biznes jest oparty na relacjach z klientem.
  5. Zaufanie to jedna z moich wartości.
  6. Dbam o zdrowie.
  7. Słowo „konkurencja” nie istnieje w moim słowniku.
  8. Ludzie powinni czuć się ważni i bezpieczni.
  9. Najbardziej boję się, że posądzą mnie o egoizm i brak wdzięczności.
  10. Często bardziej dbam o innych niż o siebie.

Wyrażenie, które określają Archetyp Opiekunki:

  • zatroszczę się o Ciebie,
  • potrzeby są ważne,
  • jestem tu dla Ciebie,
  • możesz mi zaufać,
  • rozumiem i wspieram,
  • delikatne przytulenie.
archetypy marki
archetyp
marka osobista
archetypy

Identyfikacja wizualna dla Archetypu Opiekunki:

 

  1. Ciepło i poczucie bezpieczeństwa to główne wyznaczniki dla tego archetypu.
  2. Logo jako delikatny znak. Może zostać wykorzystany symbol roślinny lub dłoni. Delikatne, półokrągłe linie lub koło. Delikatne kolory.
  3. Paleta: kolory delikatne, pastelowe, naturalne. Świetnie sprawdzi się zieleń, beż, pastelowy róż, brąz. Kolory, które dają nam poczucie bezpieczeństwa.
  4. Zdjęcia przedstawiające uczuciowość, troskę, rodzinę; wykonane w delikatnej palecie barw z miękkim światłem. Ludzie na zdjęciach są uśmiechnięci i naturalni.

Wszystkie zdjęcia w tym poście są dobrane pod archetyp Opiekunki.

Przykłady firm w Archetypie Opiekunki to: Gerber, Whiskas, UNICEF, Volvo, WWF.

archetyp marki osobistej

CO CIĘ CHARAKTERYZUJE:

  • altruistyczne podejście do innych,
  • wyrażanie się ciepłem i delikatnością.
  • Twoim sensem istnienia jest pomaganie innym.

Talent marki opiekunki:

  1. Niesienie dobra.
  2. Hojność.
  3. Okazywanie współczucia.

Odnajdujesz w sobie ten archetyp? Jeżeli nie, poczekaj na opis kolejnych 10. Na tej podstawie będziesz mogła wybrać ten, który najbardziej do Ciebie pasuje 🙂 Na blogu znajdziesz już opis archetypu władczyni.

Zapraszam Cię też na konsultacje podczas, których pomogę Ci określić archetyp, który najbardziej do Ciebie pasuje.

Napisz na: kontakt@jmargraficzka.pl

You May Also Like

Leave a Reply