Archetyp Dusza towarzystwa

Archetyp to pradawne wzorce ról i zachowań. Pierwszy raz o archetypach mówił C. G. Jung podkreślając, że występują one w naszej nieświadomości zbiorowej i nieświadomości indywidualnej.

Archetypy pokazują nam co jest w nas, co z nami rezonuje, jakie wartości są dla nas ważne, jaki świat tworzymy. To właśnie na tej postawie powinniśmy budować naszą markę osobistą.

Biorąc to wszystko pod uwagę przeprowadzę Cię przez 12 archetypów, tak abyś mogła w nich odnaleźć samą siebie i swoją markę.

Archetyp Dusza Towarzystwa

Jest to archetyp, który kojarzy się z zabawą, optymizmem i dużą energią. Strategią tego archetypu jest dobry humor i ciągłe żarty. Poczucie humoru ma szerokie spektrum, ponieważ może być zarówno na niskim poziomie, jak i na wysokim. Żarty wtedy są bardzo wyszukane. Z tego względu budując markę w oparciu o ten archetyp, możesz to zrobić w różny sposób.

Największą obawą tego archetypu jest poczucie nudy.

Archetyp Duszy Towarzystwa omija trudne i poważne tematy. Nie są dla niego. Dla niego ważna jest wieczna beztroska.

Archetyp ten ma dobrze przemyślaną strategię, ponieważ przez żart potrafi dotrzeć do młodych ludzi i sprzedać im swoją ofertę, a przy okazji zaproponować dobrą zabawę.

Sprawdź czy odnajdujesz w sobie Archetyp Duszy Towarzystwa:

  1. Najbardziej boję się nudy.
  2. Moim najważniejszym celem jest zabawa.
  3. Moim zamiarem jest wprawiać innych w dobry nastrój.
  4. Jestem zabawna i otwarta.
  5. Żyję chwilą z pełnym zaangażowaniem.
  6. Nie interesują mnie trudne tematy.
  7. Uwielbiam beztroskę.
  8. Poważne rozmowy nie są dla mnie.
  9. Lubię otaczać się ludźmi i nawiązywać nowe znajomości.
  10. Rozmowa powinna być opatra na żarcie.

Wyrażenie, które określają Archetyp Duszy Towarzystwa:

  • jak szaleć to tylko ze mną!
  • żyj chwilą!
  • przestań nudzić
  • pożartujmy
  • beztroska jest najlepszych kompanem
  • pośmiejmy się
  • uśmiechnij się!

Identyfikacja wizualna dla Archetypu Duszy Towarzystwa

  1. Jest to żywy archetyp, dlatego powinno być to odwzorowane w kolorach marki, tj. różowy, czerwony, żółty, fioletowy – wszystkie kolory w mocnych odcieniach.
  2. Zdjęcia, które pokazują energicznych ludzi, imprezy, zabawę, w żywych kolorach. Wszystkie zdjęcia w poście są dobrane pod ten archetyp.
  3. Energia i beztroska to główne wyznaczniki dla Archetypu Duszy Towarzystwa.
  4. W komunikacji można wykorzystać memy.

Przykłady firm w Archetypie Duszy Towarzystwa to: Old Spice, M&M’s, Skittles.

CO CIĘ CHARAKTERYZUJE:

  • pozytywne nastawienie do życia;
  • ciągła chęć żartowania;
  • omijanie poważnych tematów;
  • brak powagi;
  • energiczność;
  • siła osobowości;
  • nie patrzenie na to, co mówią o Tobie inni;
  • beztroska

Talent marki duszy towarzystwa:

  • umiejętność prowadzenia lekkiej, żartobliwej rozmowy;
  • otwartość;
  • umiejętna strategia postępowania.

Odnajdujesz w sobie ten archetyp? Jeżeli nie, poczekaj na opis kolejnych. Na tej podstawie będziesz mogła wybrać ten, który najbardziej do Ciebie pasuje 🙂. Na blogu znajdziesz już opisy kilku archetypów. Poczytaj 😉

Zapraszam Cię też na konsultacje podczas, których pomogę Ci określić archetyp, który najbardziej do Ciebie pasuje.

Napisz na: kontakt@jmargraficzka.pl

You May Also Like

Leave a Reply